Klantenservice

bestellen

Bestellen

Klantenservice > Bestellen
Contact

Bel naar: 06 316 992 02

Bij geen gehoor bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Bedrijfsgegevens
MaDe Chocolaterie
Postadres:
Vrouwengelukhof 160,
1061BS Amsterdam
+31(0)6 316 992 02
[email protected]
KvK nr.: 76071898
BTW nr.: NL003037302B22

Bestellen

STAP 1

Leg het artikel in de winkelwagen. U kunt uw complete winkelwagen bekijken.

STAP 2

Vul uw gegevens in en controleer of uw bestelling juist is.

STAP 3

Reken uw bestelling af, u ontvangt binnen twee uur een bestelbevestiging.

Bestellingen binnen het standaard assortiment bij MaDe Chocolaterie worden uitsluitend geplaatst door middel van de webwinkel. Maatwerk en/of zakelijke bestellingen worden gesloten door middel van telefonische en/of digitale communicatie na akkoord van de klant is de overeenkomst tussen beide partijen een feit. MaDe Chocolaterie kan in alle gevallen zonder opgave van een reden de bestelling(en) weigeren, of eventuele voorwaarden hieraan verbinden, zoals een vooruitbetaling of minimale afname hoeveelheid.

Plaats uw producten in de winkelwagen via de bruine button bij het product. U kunt uw bestelling nog sneller plaatsen met een mijn MaDe account. Heeft u nog geen mijn MaDe account maak er dan snel een aan via onze registratie pagina. Wilt u liever uw producten bestellen zonder account? Dat kan ook, wij hebben dan wel uw gegevens nodig.

Het wijzigen van uw bestelling kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Neem voor het wijzigen van uw bestelling of adres contact op met onze klantenservice.
Annuleren is alleen mogelijk wanneer uw bestelling nog niet in behandeling is genomen door onze keuken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Is de bestelling al onderweg? Dan kunt u helaas uw bestelling niet meer annuleren.
Heeft u een bestelling geplaatst waar een onjuist adres op staat? Geef het door aan onze klantenservice. Dan bekijken wij of het adres van uw zending nog aan kunnen passen.
Gaat u verhuizen en wilt u uw factuur- of verzendadres aanpassen bij MaDe Chocolaterie? Dat kan ga naar uw adressen in u mijn MaDe account.
Vaak hebben problemen met het bestellen te maken met uw instellingen in de browser. Probeer uw tijdelijke internetbestanden en cookies te wissen en probeer het vervolgens opnieuw. Blijft u problemen ervaren met het bestellen neem dan contact op met onze klantenservice wij helpen u graag verder.

Na het plaatsen van uw bestelling verzenden wij een bestelbevestiging. Soms kan het voorkomen dat de verzending vertraging oploopt. Als u na twee uur nog steeds geen bestelbevestiging heeft controleer uw SPAM-box. Als de bestelbevestiging ook niet in uw SPAM-box zit neem dan contact op met onze klantenservice.

Als u niet bent ingelogd verloopt uw winkelwagen naar een aantal dagen. Uw producten zijn dan niet meer zichtbaar uw in winkelwagen. Ook kan het voorkomen dat een bepaald product niet meer leverbaar is waardoor die is verwijderd uit uw winkelwagen.
U kunt bestellen vanuit het buitenland, echter leveren wij onze producten alleen in Nederland. U kunt een Nederlandse vriend, vriendin, kennis en/of familie verassen vanuit bijvoorbeeld België en/of Duitsland. U kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met Bancontact of Giropay.