Klantenservice

veelgestelde vragen
Veelgestelde vragen
Klantenservice > Veelgestelde vragen
Contact

Bel naar: 06 316 992 02

Bij geen gehoor bellen wij u zo snel mogelijk terug.

Bedrijfsgegevens
MaDe Chocolaterie
Postadres:
Vrouwengelukhof 160,
1061BS Amsterdam
+31(0)6 316 992 02
[email protected]
KvK nr.: 76071898
BTW nr.: NL003037302B22

Bestellen

Plaats uw producten in de winkelwagen via de bruine button bij het product. U kunt uw bestelling nog sneller plaatsen met een mijn MaDe account. Heeft u nog geen mijn MaDe account maak er dan snel een aan via onze registratie pagina. Wilt u liever uw producten bestellen zonder account? Dat kan ook, wij hebben dan wel uw gegevens nodig.

Het wijzigen van uw bestelling kan alleen als u nog geen verzendbevestiging heeft ontvangen. Neem voor het wijzigen van uw bestelling of adres contact op met onze klantenservice.
Annuleren is alleen mogelijk wanneer uw bestelling nog niet in behandeling is genomen door onze keuken. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice. Is de bestelling al onderweg? Dan kunt u helaas uw bestelling niet meer annuleren.
Heeft u een bestelling geplaatst waar een onjuist adres op staat? Geef het door aan onze klantenservice. Dan bekijken wij of het adres van uw zending nog aan kunnen passen.
Gaat u verhuizen en wilt u uw factuur- of verzendadres aanpassen bij MaDe Chocolaterie? Dat kan ga naar uw adressen in u mijn MaDe account.
Vaak hebben problemen met het bestellen te maken met uw instellingen in de browser. Probeer uw tijdelijke internetbestanden en cookies te wissen en probeer het vervolgens opnieuw. Blijft u problemen ervaren met het bestellen neem dan contact op met onze klantenservice wij helpen u graag verder.

Na het plaatsen van uw bestelling verzenden wij een bestelbevestiging. Soms kan het voorkomen dat de verzending vertraging oploopt. Als u na twee uur nog steeds geen bestelbevestiging heeft controleer uw SPAM-box. Als de bestelbevestiging ook niet in uw SPAM-box zit neem dan contact op met onze klantenservice.

Als u niet bent ingelogd verloopt uw winkelwagen naar een aantal dagen. Uw producten zijn dan niet meer zichtbaar uw in winkelwagen. Ook kan het voorkomen dat een bepaald product niet meer leverbaar is waardoor die is verwijderd uit uw winkelwagen.
U kunt bestellen vanuit het buitenland, echter leveren wij onze producten alleen in Nederland. U kunt een Nederlandse vriend, vriendin, kennis en/of familie verassen vanuit bijvoorbeeld België en/of Duitsland. U kunt vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen met Bancontact of Giropay.
Betalen
Het rekeningnummer van MaDe Chocolaterie is NL40 KNAB 0605 2479 51. Als u een betaling doet via internetbankieren zorg er dan altijd voor dat uw voornaam en achternaam (voor zakelijke klanten de bedrijfsnaam) inclusief bestelnummer/factuurnummer vermeld.
Via de webwinkel kunt u betalen via iDEAL, Klarna (alleen bij bezorging) of overschrijving. Bij afhalen is het mogelijk om contant te betalen (onze medewerkers hebben geen wisselgeld, de betaling dient gepast te zijn en in euro’s). Bij het afrekenen kunt u zien welke betaalmethodes voor u beschikbaar zijn.
Bij MaDe Chocolaterie kunt u online bestellingen betalen middels de betaalmethode ‘Achteraf betalen’ van Klarna. U heeft de mogelijkheid om binnen 30 dagen de factuur te betalen nadat uw bestelling verzonden is. Wij bieden Klarna ‘Achteraf betalen’ alleen aan voor de verzendmethode bezorgen.

Bij afhalen is het mogelijk om contant te betalen (onze medewerkers hebben geen wisselgeld, de betaling dient gepast te zijn en in euro’s). Bij het afrekenen kunt u zien welke betaalmethodes voor u beschikbaar zijn.

Onze gehele website is beveiligd door middel van een beveilig certificaat. Tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens en het afrekenen maakt u daarom ook gebruik van een beveiligde verbinding (u herkend de beveiligde verbinding door het slotje in de adresbalk). Als u betaald door middel van iDEAL verzorgd onze betaalprovider de beveiligde verbinding.

Uw geld zal zodra wij de annulering verwerkt hebben teruggestort worden. Hieronder vindt u de doorlooptijden per betaalmethode:

iDEAL: ca. 5 werkdagen

Overschrijving: ca. 10 werkdagen

Klarna: Uw verplichting tot betaling vervalt.

Betaling nog niet voldaan: Uw verplichting tot betaling vervalt.

Het kan door een technische verstoring wel eens voorkomen dat u de melding krijgt dat de betaling en/of bestelling is mislukt, in sommige gevallen is er wel geld afgeschreven. Als dit het geval is neem dan contact op met onze klantenservice. Wij bekijken dan of de betaling is ontvangen en leveren volgens afspraak uw bestelling.
Dat is niet de bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice om uw probleem voor te leggen. Wij zullen u zo spoedig het verschil terug storten.
Verzending en bezorging
De levertijd is een van de belangrijkste factoren van de levering. Daarom ziet u bij elk product de verwachte levertijd. Omdat wij u graag verse producten leveren is de levertijd vaak tussen de 2 – 7 werkdagen (inclusief bezorging). Producten die op voorraad zijn hebben doorgaans een levertijd tussen de 1 – 4 werkdagen (inclusief bezorging).
Bij een besteding vanaf € 49,95 betaalt u geen bezorgkosten! Bestelt u voor een lager bedrag? Dan betaalt u € 6,75 per bezorging. In sommige postcode gebieden bezorgen wij gratis.
Ja, geef tijdens het afrekenen aan dat u het pakket wilt afhalen bij een van de PostNL of DPD afhaalpunten. U kunt direct uw afhaal punt selecteren.

LET OP: Uw bestelling ligt maximaal 7 dagen op het afhaalpunt na de aankomstdatum. Als u het pakket niet ophaalt zal het pakket worden geretourneerd, de kosten voor de retourzending worden volledig verhaald op de klant.
Helaas bieden wij u deze optie niet aan. Neem contact op met de klantenservice om de eventuele mogelijkheden te bespreken.
De bezorger houdt netjes 1,5 meter afstand en zal het pakket bij u voor de deur op de grond plaatsen. De bezorger zal namens u een handtekening zetten op zijn handterminal.
Dat is zonde, u zult nog even moeten wachten om onze overheerlijke producten te kunnen nuttigen. De bezorger zal de eerst volgende dag (m.u.v. zondag) uw bestelling opnieuw aanbieden. Mist u de bezorger weer dan zult u uw bestelling op een afhaal punt moeten afhalen. De bezorger doet altijd een briefje in de brievenbus.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Omdat het om etenswaar gaat moet dit altijd netjes worden overhandigd. Wij vragen u om foto’s van de situatie te nemen en contact op te nemen via dit contactformulier. Wij zullen altijd contact opnemen met de bezorgpartner en bieden u een passende oplossing.
Het is altijd leuk om onze producten cadeau te krijgen. Als u toch van mening bent dat dit niet voor u bestemd is (bijvoorbeeld omdat u niet van chocolade houdt) controleer dan of uw naam en adres duidelijk op de doos staan vermeld, wellicht is het voor uw buren. Nog niet overtuigt? Neem dan contact op via dit contactformulier wij zoeken het dan voor u uit.

Vaak zit er tussen het ontvangen van een Track & Trace code enige tijd dat uw pakket nog niet bekend is. Probeer het in dit geval na middernacht nog eens. Is uw pakket nog niet gevonden en is de geplande bezorgdatum vandaag raadpleeg dan handmatig uw Track & Trace bij één van onderstaande bezorgpartners:

PostNL Track & Trace
DHL Track & Trace
DPD Track & Trace

Ja, geef tijdens het afrekenen aan dat u het pakket wilt afhalen bij MaDe Chocolaterie in Amsterdam. LET OP: Als uw bestelling compleet is zal MaDe Chocolaterie contact met u opnemen voor een afhaal afspraak.
Het afhaal adres van MaDe Chocolaterie is Vrouwengelukhof 160, 1061BS Amsterdam. LET OP: U kunt alleen uw bestelling afhalen als u een afspraak heeft! Nadat u aangebeld heeft komt de medewerker met uw bestelling naar de deur.
Retourneren en ruilen
Het is helaas niet mogelijk om uw bestelling te retourneren of ruilen. Onze producten hebben een houdbaarheidsdatum en zijn daarom uitgesloten. Tevens is het uit hygiënische en voedselveiligheidsredenen niet verantwoord om het product terug te nemen. Is er iets mis met uw bestelling neem dan contact op met de klantenservice. Wij geven u een passende oplossing.

Als u goedkeuring van ons heeft ontvangen om uw bestelling terug te sturen kunt u uw pakket adresseren aan:

MaDe Chocolaterie
Vrouwengelukhof 160
1061BS AMSTERDAM