Klantenservice
betalen
Betalen

Klantenservice > Betalen

Contact

Bel naar: 06 316 992 02

Bij geen gehoor bellen wij u zo snel mogelijk terug.
Bedrijfsgegevens
MaDe Chocolaterie
Postadres:
Vrouwengelukhof 160,
1061BS Amsterdam
+31(0)6 316 992 02
[email protected]
KvK nr.: 76071898
BTW nr.: NL003037302B22
Betalen

VEILIG BETALEN

Onze gehele website is beveiligd met een beveiligingscertificaat.

iDEAL

Snel, veilig en gemakkelijk uw bestelling afrekenen.

OVERSCHRIJVING

Liever zelf de touwtjes in handen? Maak het zelf over via internetbankieren.

Helaas zijn onze producten en diensten niet gratis. Wij bieden u verschillende betaalmethodes om via onze webwinkel te betalen.

Zakelijke klant? In sommige gevallen zal de betaling geschieden via een factuur in dit geval dient u het verschuldigde bedrag binnen 14 kalenderdagen na factuurdatum aan MaDe Chocolaterie te voldoen.

Het rekeningnummer van MaDe Chocolaterie is NL40 KNAB 0605 2479 51. Als u een betaling doet via internetbankieren zorg er dan altijd voor dat uw voornaam en achternaam (voor zakelijke klanten de bedrijfsnaam) inclusief bestelnummer/factuurnummer vermeld.
Via de webwinkel kunt u betalen via iDEAL, Klarna (alleen bij bezorging) of overschrijving. Bij afhalen is het mogelijk om contant te betalen (onze medewerkers hebben geen wisselgeld, de betaling dient gepast te zijn en in euro’s). Bij het afrekenen kunt u zien welke betaalmethodes voor u beschikbaar zijn.
Bij MaDe Chocolaterie kunt u online bestellingen betalen middels de betaalmethode ‘Achteraf betalen’ van Klarna. U heeft de mogelijkheid om binnen 30 dagen de factuur te betalen nadat uw bestelling verzonden is. Wij bieden Klarna ‘Achteraf betalen’ alleen aan voor de verzendmethode bezorgen.

Bij afhalen is het mogelijk om contant te betalen (onze medewerkers hebben geen wisselgeld, de betaling dient gepast te zijn en in euro’s). Bij het afrekenen kunt u zien welke betaalmethodes voor u beschikbaar zijn.

Onze gehele website is beveiligd door middel van een beveilig certificaat. Tijdens het invoeren van uw persoonlijke gegevens en het afrekenen maakt u daarom ook gebruik van een beveiligde verbinding (u herkend de beveiligde verbinding door het slotje in de adresbalk). Als u betaald door middel van iDEAL verzorgd onze betaalprovider de beveiligde verbinding.

Uw geld zal zodra wij de annulering verwerkt hebben teruggestort worden. Hieronder vindt u de doorlooptijden per betaalmethode:

iDEAL: ca. 5 werkdagen

Overschrijving: ca. 10 werkdagen

Klarna: Uw verplichting tot betaling vervalt.

Betaling nog niet voldaan: Uw verplichting tot betaling vervalt.

Het kan door een technische verstoring wel eens voorkomen dat u de melding krijgt dat de betaling en/of bestelling is mislukt, in sommige gevallen is er wel geld afgeschreven. Als dit het geval is neem dan contact op met onze klantenservice. Wij bekijken dan of de betaling is ontvangen en leveren volgens afspraak uw bestelling.
Dat is niet de bedoeling! Neem contact op met onze klantenservice om uw probleem voor te leggen. Wij zullen u zo spoedig het verschil terug storten.