Klantenservice

verzending en bezorging

Verzending en bezorging

Klantenservice > Verzending & bezorging

Contact

Bel naar: 06 316 992 02

Bij geen gehoor bellen wij u zo snel mogelijk terug.
Bedrijfsgegevens
MaDe Chocolaterie
Postadres:
Paaldijk 123,
1689 WE Zwaag
+31(0)6 316 992 02
[email protected]
KvK nr.: 76071898
BTW nr.: NL003037302B22
Verzending en bezorging

VERVOERDERS

Wij werken met de volgende bezorgpartners: PostNL, DHL en DPD.

GRATIS VERZENDING

Bij een besteding vanaf € 49,95! Bestelt u voor een lager bedrag? Dan betaalt u € 6,75 per bezorging.

CONTACTLOOS

Wegens het coronavirus zullen de bezorgers uw pakket contactloos afleveren.

Na het plaatsen van u bestelling, ontvangt u een bestelbevestiging met uw bestelnummer. Nadat uw bestelling is ingepakt en klaar voor verzending is krijgt u een Track and Trace mail (bij koerier leveringen wordt er contact opgenomen met u). Leveringen vinden plaats op maandag tot en met zaterdag.
De levertijd is een van de belangrijkste factoren van de levering. Daarom ziet u bij elk product de verwachte levertijd. Omdat wij u graag verse producten leveren is de levertijd vaak tussen de 2 – 7 werkdagen (inclusief bezorging). Producten die op voorraad zijn hebben doorgaans een levertijd tussen de 1 – 4 werkdagen (inclusief bezorging).
Bij een besteding vanaf € 49,95 betaalt u geen bezorgkosten! Bestelt u voor een lager bedrag? Dan betaalt u € 6,75 per bezorging. In sommige postcode gebieden bezorgen wij gratis.
Ja, geef tijdens het afrekenen aan dat u het pakket wilt afhalen bij een van de PostNL of DPD afhaalpunten. U kunt direct uw afhaal punt selecteren.

LET OP: Uw bestelling ligt maximaal 7 dagen op het afhaalpunt na de aankomstdatum. Als u het pakket niet ophaalt zal het pakket worden geretourneerd, de kosten voor de retourzending worden volledig verhaald op de klant.
Helaas bieden wij u deze optie niet aan. Neem contact op met de klantenservice om de eventuele mogelijkheden te bespreken.
De bezorger houdt netjes 1,5 meter afstand en zal het pakket bij u voor de deur op de grond plaatsen. De bezorger zal namens u een handtekening zetten op zijn handterminal.
Dat is zonde, u zult nog even moeten wachten om onze overheerlijke producten te kunnen nuttigen. De bezorger zal de eerst volgende dag (m.u.v. zondag) uw bestelling opnieuw aanbieden. Mist u de bezorger weer dan zult u uw bestelling op een afhaal punt moeten afhalen. De bezorger doet altijd een briefje in de brievenbus.
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Omdat het om etenswaar gaat moet dit altijd netjes worden overhandigd. Wij vragen u om foto’s van de situatie te nemen en contact op te nemen via dit contactformulier. Wij zullen altijd contact opnemen met de bezorgpartner en bieden u een passende oplossing.
Het is altijd leuk om onze producten cadeau te krijgen. Als u toch van mening bent dat dit niet voor u bestemd is (bijvoorbeeld omdat u niet van chocolade houdt) controleer dan of uw naam en adres duidelijk op de doos staan vermeld, wellicht is het voor uw buren. Nog niet overtuigt? Neem dan contact op via dit contactformulier wij zoeken het dan voor u uit.

Vaak zit er tussen het ontvangen van een Track & Trace code enige tijd dat uw pakket nog niet bekend is. Probeer het in dit geval na middernacht nog eens. Is uw pakket nog niet gevonden en is de geplande bezorgdatum vandaag raadpleeg dan handmatig uw Track & Trace bij één van onderstaande bezorgpartners:

PostNL Track & Trace
DHL Track & Trace
DPD Track & Trace

Ja, geef tijdens het afrekenen aan dat u het pakket wilt afhalen bij MaDe Chocolaterie in Amsterdam. LET OP: Als uw bestelling compleet is zal MaDe Chocolaterie contact met u opnemen voor een afhaal afspraak.
Het afhaal adres van MaDe Chocolaterie is Paaldijk 123, 1689 WE Zwaag LET OP: U kunt alleen uw bestelling afhalen als u een afspraak heeft! Nadat u aangebeld heeft komt de medewerker met uw bestelling naar de deur.